Terugbetalingsbeleid

Wij informeren onze klanten dat, in overeenstemming met de wetten omtrent de verkoop van digitale goederen, wij geen terugbetalingen doen zodra het bestand is gedownload of gebruikt. We zullen echter overwegen om een terugbetaling te verlenen die voldoet aan bepaalde interne criteria (bijvoorbeeld een dubbele bestelling), en we zullen naar eigen goeddunken terugbetalingen verlenen. Daarnaast informeren wij onze klanten dat er mogelijk betaalde apps zijn (bijv. GoodNotes 6) die vervangen kunnen worden door andere typen (Notability, Collanotes, ZoomNotes en nog veel meer) die geheel gratis zijn.

Niets hierin verleent een verplichting voor MijnDigitalePlanner om een terugbetaling te doen. Echter, we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop! Door het digitale product aan te schaffen, accepteert de klant deze voorwaarden en doet afstand van het recht om een terugbetaling te claimen.

Weet dat jouw tevredenheid ons doel is. Deze producten zijn onze bescheiden kunstwerken. We staan achter onze producten en met onze klanten! We willen dat je tevreden bent met het resultaat, dus we zullen redelijke inspanningen leveren om ervoor te zorgen dat je blij bent met je aankoop! Als het resultaat om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoet, neem dan contact met ons op zodat we kunnen helpen om het probleem op te lossen.

We zijn ongelooflijk responsief en zorgen goed voor onze klanten. Voel je vrij om contact met ons op te nemen via info@mijn-digitaleplanner.nl bij vragen of zorgen en we helpen je graag! 🙂